Commerce et retour

Indien u niet tevreden bent met uw producten, dan kunt u deze naar ons retour sturen. Wanneer wij de producten in goede en originele staat hebben ontvangen krijgt u het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten teruggestort. U kunt een artikel retourneren:

  • Ten alle tijden ontvangen wij van u een e-mail met daarin een foto van het product en de schade. Dit moet duidelijk zichtbaar zijn. Daarna beoordelen wij wat te doen met deze schade 
  • binnen de zichttermijn van 7 dagen
    • Wanneer het artikel compleet is
  • Wanneer het artikel onbeschadigd is
    • In de originele staat.

U dient het product retour te sturen naar ons magazijn. Het adres van ons magazijn is:

Dutch Special Solutions B.V.
T.a.v. retouren Megobac
Nipkowweg 4
NL-8501 XH Joure

Verpakken van het retour
Zorgt u ervoor dat het product bij retourzending altijd goed is verpakt. De verpakking waarin het product aan u is geleverd biedt goede bescherming tijdens het transport, waardoor wij u adviseren de originele verpakking zorgvuldig te hersluiten en te hergebruiken.

Snelle afhandeling van uw retour
Voor een snelle en goede verwerking van uw retour verzoeken wij u vriendelijk altijd contact met ons op te nemen via info@megobac.be of telefonisch via +31 (0)513 854 001 onder vermelding van het ordernummer.

Kosten van het retourtransport
Indien u het pakket terug stuurt zijn de verzendkosten hiervan voor uw eigen rekening.

Terugstorting van uw aankoopbedrag
Bij goedkeuring van de schade wordt uw aankoopbedrag inclusief de verzendkosten zo snel mogelijk - doch uiterlijk binnen 30 dagen - naar u teruggestort.

Wij stellen het op prijs wanneer u contact met ons opneemt voordat u iets retour stuurt, zodat wij u kunnen adviseren hoe u uw retourzending het beste kunt organiseren.

Tot slot
Heeft u nog vragen over het retourneren, dan kunt u contact met ons opnemen.